Ikonei Island: An Earthlock Adventure
Ikonei Island is yours to discover! Explore and gather resources. Farm the land, craft tools and gear, and build your base or a cozy home. Befriend magical creatures and fight monsters with your friends or solo!
Explore the beautiful Ikonei Island, befriend magical creatures, and fight monsters with your friends or adventure solo. Gather resources, craft tools, and gear. Farm the land, build your base or a cozy home, and decorate it however you like.
Harvest materials using tools and creature abilities, then build workshops to create and assemble resources. All of these materials will come in handy to truly customize the island to your liking – and uncover its mysteries!
After waking up on a bizarre island, you will meet mysterious statues and curious creatures. Bond with the beasties and harness their unique and powerful abilities to explore deeper into Ikonei Island.
Surely there are others who must know about Ikonei Island, each with their own story to tell? Interact with the island people, discover their stories, and gain invaluable knowledge.