In The Gym
Indie horror with an emphasis on the unique atmosphere of the gym. Gameplay is very simple, you woke up in a big gym and now you have to find 10 awesome anime pictures hidden here. Find all the pictures before the other visitors of this gym find you. In The Gym doesn't offer you a huge open world, complicated leveling system, lootboxes and other obligatory elements of most modern games. No, after purchase you will be waited for only 10 minutes of intense search for anime pictures. But what else do you need!?
Thanks to Unreal Engine 5 technologies, the game has modern, realistic graphics. Elaborate 3D models of characters and environments, beautiful lighting and post-processing effects, as well as realistic controls will help you feel the atmosphere of the game.