INDIKA
INDIKA, dinî görüşlerin acı gerçeklerle çakıştığı tuhaf bir dünyada geçen, hikâye odaklı üçüncü şahıs kamera açılı bir oyundur. Yanında oldukça sıra dışı ve boynuzlu yol arkadaşıyla beraber kendini keşfetme yolculuğuna çıkan genç bir rahibenin hikâyesini anlatıyor.
Indika, dışarıdan zor ve monoton manastır hayatına uyum sağlamaya çalışan sıradan bir rahibe gibi görünüyor. Mütevazı ve masum görüntüsü seni yanıltmasın. Bu genç kız, alışılagelmişin epey dışında biriyle iletişim hâlinde, şeytanın ta kendisiyle konuşuyor.
Indika'nın Şeytan'la olan sıra dışı bağı, onu manastırın güvenli duvarlarının ötesinde bir göreve sürüklüyor. Keşfettiği dünya, yalnızca Dostoyevski ve Bulhakov'un romanlarından çıkmış çılgın bir komedi ve trajedi karışımı olarak tarif edilebilir.
Indika'nın yolculuğunda inanç ve otorite hüküm sürer ve kendisi bu yolda birçok soru işaretiyle karşı karşıya gelecek. Hayatına yön verecek olan yolculuğu sona ermeden önce onun tüm cevapları tek tek bulmasına yardım et.
Odd Meter, eskiden Moskova'dayken artık Kazakistan'dan yürütülen küçük ve bağımsız bir stüdyo. Ekip estetik bakış açısını ön planda tutuyor ve ahlaki normların ince çizgisinde yürümekten hiç çekinmiyor. Sektörün video oyunu oluşturmaya karşı olan genelgeçer yaklaşımına bir meydan okuma niteliğindeki INDIKA da bunu kanıtlamaktadır.