Industries of Titan
Industries of Titan, Satürn'ün ayı Titan'da geçen bir sanayi şehri inşa etme simülasyonu/strateji oyunudur. Büyüyen bir sanayi şehri inşa et ve diğer rakip şirketlerle rekabet ederek Titan'ın Endüstrilerinden payına düşeni al!
Yeni bir şehir şirketinin Kurucusu olarak, merhametsiz ve gizemli Konsey'in desteğiyle Titan'ın pek konuksever olmayan atmosferinde yeni bir karargâhın var. Bu karargâhta acımasız isyancıların saldırılarına ve rakip şirketlerin rekabetine karşı koyarken bir yandan da ve unutulmuş bir medeniyetin kalıntılarını keşfedeceksin. Konsey senden çok şey bekliyor. Başarmak için gereken niteliklere sahip misin?
Kıymetli inşaat malzemeleri ve teknolojik eserler Titan'da antik, devasa harabelerde saklıdır. Yol ve ulaşım araçları inşa etmek, vatandaşlar için konutlar inşa etmek, şehrine güç sağlamak ve kâr elde etmek için bu malzemeleri kullan.
Hikâye Modu sayesinde Titan'daki şirket imparatorluğunu sektör sektör büyüt. Sektörler çevre, isyan aktivitesi, karşılaşabileceğin Rakipler ve zafer koşulları açısından değişkenlik gösterir, böylece her seferinde baş etmen gereken yeni bir senaryo ile karşılaşırsın.
Şehrinin başarısı, kesinlikle etrafındakilerin dikkatini ve öfkesini çekecek. Varlıklarını korumak ve Titan'daki egemen şirket olmak için diğer rakip şirketlerle rekabet etmen ve isyancı kuvvetlerle savaşman gerekiyor.
Lütfen en yeni VC paketinin yüklü olduğundan ve Windows 7 veya 8 kullanıyorsan KB4019990 güncellemesinin yapıldığından emin ol.