Industry Giant 4.0 - Official Guide Edition
Create an economic empire from scratch with Industry Giant 4.0. From production and finance to infrastructure and research, everything is in your hands. Plan your industries and production, take care of the transport of goods, cleverly network your transport routes and don't forget to keep an eye on the figures at all times. This is how you become a successful Industry Giant 4.0.
Plan, calculate, invest and manage. These and many other tasks are on your to-do list, dear future Industry Giant! But how do you become really successful quickly, effectively and without detours? The Official Guide to Industry Giant 4.0 provides you with additional information on your way to becoming a true industry mogul. Tips & tricks, a complete overview of all topics, production, industries and opportunities and some deeper insights than usual ensure a very special economic simulation game experience.