Inertial Drift
Drift yapmak hakkında bildiğin her şeyi unut. Inertial Drift; yenilikçi çift çubuk kontrolleri, tamamen yeniden tasarlanmış sürüş mekanikleri ve son derece özgün arabalardan oluşan galerisi ile yarış kurallarını paramparça ediyor.
90'ların retro gelecek tasvirinde geçen Inertial Drift, müthiş derecede benzersiz bir araç kontrolü tarzına ve inanılmaz derecede tatmin edici çift çubukla drift yapma mekaniğine sahip 1'e 1 arcade yarış oyunudur. Inertial Drift, gerçek anlamda eskisinden farklı bir sürüş deneyimi için arcade yarış türüne yepyeni bir düzeyde erişim kolaylığı ve mücadele ortamı getiriyor.
Her araç, ustalaşabileceğin benzersiz özelliklere sahip olan farklı birer canavardır. Direksiyonun başına geç ve Spor Hatchback, Coupe, Süper Araba ve diğer modelleri kontrol etmeye çalış!
Mükemmel drift yapmakta ustalaştığını mı düşünüyorsun? Bunu kanıtlamanın daha iyi bir yolu olamaz.