Infindustry
A relaxing industry/factory builder where you build, manage, automate, and optimize an industrial village by exploiting various resources to create items.
Peons will harvest, collect, and deliver items to and between production buildings and markets. Collect enough resources to upgrade buildings and improve the happiness of your workers which will ensure that your industry chugs along smoothly.
Build roads, conveyor belts and other systems to transport items more efficiently. Research and unlock new technologies to expand your ever growing industrial machine.
Defend your village against the monster horde when you are ready by unlocking Combat or disable this feature and build in peace.