Infinite Loop:Backrooms
Escape the Backrooms! Top-down roguelike shooter: explore thousands of rooms, solve puzzles, customize weapons, face mild horror.
Welcome to the Backrooms! This is an alternate universe parallel to the real world. You’ve accidentally entered here, and now your only task is to leave!
The game contains a large number of rooms. You need to navigate through various rooms to find the secret to leaving the Backrooms! In addition, the rooms contain numerous “entities,” “weapons,” “equipment,” “items,” “secrets,” and more! Be careful of the “entities” because they are very dangerous!
You can collect various weapon parts in the game and freely assemble them into unique weapons!
The game hides many secrets. Finding these secrets can lead you to the ultimate ending, enhance your survival abilities, or unlock secrets of other companions!
The game includes about 60 endings, but only leaving the Backrooms is the true ending!