Infinitesimals
Play as the leader of an elite alien squadron stranded on a mysterious planet after a catastrophic crash. Barely the size of an insect, you must navigate an enormous world filled with towering terrain, local wildlife and deadly machines. As you search for the missing members of your team and uncover the fate of the vanished colony you were meant to join, you’ll face the relentless threat of the Hunter Gatherers, the mechanical sentinels that dominate the landscape.
See the planet through the eyes of miniature hero, Captain Awkney Relinrake, where seemingly familiar environments become gigantic landscapes. Traverse subterranean ruins, explore dense forest foliage, and fight enemies on foot or in the air with your jetpack. Cover large distances quickly with the POD, your versatile combat vehicle.
Face off against hostile fauna and the massively deadly machines in dynamic and cinematic combat. Upgrade alien weaponry and deploy strategic use of stealth to evade detection…. Or don’t, the choice is up to you. Avoid birds, fight beetles and come face to face with creatures like you’ve never seen them before as you adapt to a world where you’re outsized, but never outmatched.
As the leader of a once-elite squadron torn apart by disaster and scattered across a hostile world, you must locate, rescue and reunite your crew to rebuild your strength and bring the fight to the hostile machines hunting you down. Explore the emotional journey of Awkney and his crew as they navigate loss and hope for a new future in a rich sci-fi story.