Biz ve topluluk üründen tamamen memnun kaldığımızda oyunu erken erişim aşamasından çıkarmayı planlıyoruz. Bu sürecin oyunun piyasaya sürülmesinden yaklaşık bir yıl sonra gerçekleşeceğini tahmin ediyoruz.
Erken erişim sürümünün mevcut durumu oyun açıklamasında ayrıntılı olarak açıklanmıştır.
Hem erken erişim sırasında hem de sonrasında oyunun fiyatı, ürünün kalitesine ayak uydurmak için her büyük güncellemede biraz artacaktır.
Topluluğu geliştirme sürecine dahil etmek çok önemlidir. Discord veya Twitter gibi iletişim kurduğumuz birçok sosyal ağ sayesinde, topluluk fikir önerebilir ve geri bildirimde bulunarak, hataları düzelterek ve oyunu geliştirerek bizimle her zaman aktif olarak iletişim kurabilir.