Inquisitor's Heart and Soul
W grze występują naprzemiennie dwa rodzaje rozgrywki. Jeden przeznaczony jest do zręcznościowych misji przygodowych, z elementami prostych łamigłówek i niewielką ilością bitew. Drugi jest przeznaczony do zaciekłych bitew z całymi armiami zdrajców i ich heretyckimi bossami. W rezultacie dostosowaliśmy wszystko tak, aby gracz nie przyzwyczaił się do jednego rodzaju rozgrywki i stale stawiał czoła nowym wyzwaniom.
Chwytając za miecz, by uczynić świat lepszym, należy skupić się na myśleniu o czymś dobrym, lekkim i wyrafinowanym. Specjalnie dobrana ścieżka dźwiękowa pomoże ci zachować filozoficzny nastrój i niezmącone uczucia podczas wypalania brudu. Zrelaksuj się i baw się dobrze!