Into the Emberlands
Venture out into the Emberlands and uncover an ever-changing world filled with surprising encounters and mystical creatures! Save villagers who got lost in the Miasma, collect resources and rebuild your village to create a safe haven for your people.
Step into the enchanting world of Into The Emberlands, a cozy exploration game with a rogue-lite twist that is all about rebuilding the home of the charming Knacks in a world threatened by a mysterious glooming Miasma.
As the chosen Lightbearer, you are equipped with a lantern fueled by light-bringing ember, allowing you to venture out into the Miasma.
Bring back the lost Knacks and collect resources to rebuild and expand your village!