Iron Harvest
Iron Harvest, 1920+ alternatif gerçekliğinde Büyük Savaş'ın hemen ardında geçen, gerçek zamanlı bir strateji oyunu. Oyun destansı tek oyunculu modda, eşli harekatlarda ve savaş meydanındaki kıyasıya düellolarda dev dieselpunk mech'leri kontrol etmeni sağlıyor. Iron Harvest klasik gerçek zamanlı strateji oyunu hayranlarının uzun süredir beklediği çok oyunculu moda sahip.
Geleneksel yollar, bilimsel ve teknolojik gelişmelerle birbirine giriyor. Bu sırada Avrupa hâlâ Dünya Savaşı'ndan aldığı yaraları sarıyor. Şehirler yeniden yapılıyor ve kırsalda Iron Harvest çağı başlıyor. Çiftçiler Büyük Savaş'ın savaş meydanlarında savaşmış yürüyen devasa makinelerin kalıntılarını keşfediyorlar.
Onlarca farklı birim tipini savaşa sür, dikkatlice onları koru ve binaları parçalarına ayır. Hayalet yaklaşım gibi farklı türlerde taktikler geliştirmek için acele etmeden plan yap. Mech'ler. Mech'lerimiz var. Bolca.
Kapsayıcı ve destansı bir hikayeyi deneyimle ve üç ana görev boyunca 20'den fazla görevi oyna. Dokuz karizmatik kahramanın ve onların müthiş yardımcılarının Avrupa'daki maceralarına katıl. Bir arkadaşınla takım ol ve tüm görevlerde omuz omuza eşli modda ustalaş.
40'tan fazla birim tipine ve benzersiz yeteneğe sahip 9 kahramanla üç farklı bölgeyi yönet. İstediğin her şekilde çatışma ve çok oyunculu maçlar kur. Kişisel oyun arayüzünü ve favori giriş kontrollerini ayarla.