IRON NEST: Heavy Turret Simulator
IRON NEST to brutalny, dieselpunkowy symulator ciężkiej artylerii, w którym za sterami kolosalnej machiny wojennej zdominujesz pole bitwy. Nanoś koordynaty, koryguj nastawy, ładuj właściwe pociski i zadawaj wrogom miażdżące ciosy ⟹ High Command oczekuje twojej bezwzględnej lojalności, Operatorze.
Aparaty nadawczo-odbiorcze zostały skalibrowane tak, by monitorować właściwe częstotliwości. Jeden przekazuje najważniejsze dyrektywy od High Command. Drugi dostarcza bezpośrednie meldunki z linii frontu. Pamiętaj jednak… nawet najdrobniejszy szczegół może przesądzić o powodzeniu całej operacji.
Za pomocą kalkulatora balistycznego przekształć pomiary w precyzyjne nastawy wieży. Zwiększ ładunek miotający, by posłać pocisk poza horyzont, albo zmniejsz go, by skierować ogień prosto na wrogie umocnienia. Uważaj: maszyna może się pomylić. Ty nie.
Chwyć za metalowe koło i ustaw elewację lufy pod wcześniej obliczonym kątem. Jedna pomyłka wystarczy, by precyzyjnie zaplanowane uderzenie zmieniło się w katastrofę. Pamiętaj, Operatorze: im celniejszy strzał, tym mniej papierkowej roboty dla tych, którzy później będą udawać, że wszystko poszło zgodnie z planem.
IRON NEST to projekt tworzony z czystej pasji przez Nicka Talmersa (developera) i Dominika Latosa (bizzdeva). Z ponad 20-letnim łącznym doświadczeniem w branży gier budujemy grę, w którą sami zawsze chcieliśmy zagrać.
Nick od lat fascynuje się artylerią, maszynami wojskowymi i estetyką dieselpunkową. O projekcie takim jak IRON NEST marzyliśmy przez ponad dekadę, aż w końcu uznaliśmy, że nadszedł właściwy moment, by powołać do życia tego stalowego potwora.