Island of Fear
Were you not taught as a child that being late is bad? You were late again and your colleagues went to the island without you! Suddenly the connection with them was lost and you must find out what happened with them.
Island of Fear - First person horror game. Your colleagues are missing and you must find out what happened with them!
The game Island of Fear will take the player to an island engulfed in mystery; people often disappear here, and the protagonist’s colleagues are no exception. Playing as John, the player will have to explore the island, being careful of the monsters, find the notes left by Jesse and, with their help, find out what happened to the search group.