Isonzo: Deluxe Edition
The Isonzo: Deluxe Edition includes the base game plus the ‘Veteran Units’ pack to give you a battle-hardened appearance and the ‘Reserve Units’ pack with determined reservist and military police uniforms.
The ‘Veteran Units’ pack contains battle-worn uniforms from some of the most iconic units seen on the Italian Front, from the Italian Sardinian brigade and Bersaglieri to the Austro-Hungarian Honved. There are five mustaches and four facial items, plus one face for each faction.