Isonzo: Deluxe Edition
Isonzo: Deluxe Edition zawiera pakiet „Jednostki weteranów", który nada ci wygląd zaprawionego w bojach żołnierza, oraz pakiet „Jednostki rezerwy” z mundurami rezerwistów i żandarmów.
Pakiet „Jednostki weteranów” zawiera nadszarpnięte walką mundury dla najsłynniejszych jednostek spotykanych na włoskim froncie: włoskiej brygady z Sardynii, bersalierów i austro-węgierskich honwedów. Ponadto zawiera pięć par wąsów i cztery ozdoby twarzy, a także po jednej twarzy dla każdej frakcji.