Isonzo: Deluxe Edition
Isonzo: Deluxe Edition ana oyunun yanında sana savaşta pişmiş gibi görünmen için "Kıdemli Asker Birimleri" paketini ve ihtiyat ve askeri polis üniformaları ile gelen "Yedek Birimler" paketini içerir.