Isonzo – Edycja Pierwszej Fali
Isonzo Edycja Pierwszej Fali zawiera szeroki wachlarz opcji personalizacji wizualnej: 140 przedmiotów pochodzących z czterech DLC, „Jednostki elitarne”, „Jednostki weteranów”, „Jednostki rezerwy” oraz „Jednostki alpejskie”. Dziesiątki mundurów, dodatków i wąsów pozwoli ci się wyróżnić na polu bitwy.
Pakiet „Jednostki elitarne” zawiera jedne z najsłynniejszych jednostek spotykanych na froncie włoskim, z których wiele wyposażonych jest w przykuwające wzrok wyspecjalizowane plecaki! Od bersalierów z rowerami po strasznych „Bośniaków” walczących w szeregach Austro-Węgier i nie tylko – z dodatkiem pięciu par wąsów i trzech ozdób twarzy.
Pakiet Jednostki weteranów
Pakiet „Jednostki weteranów” zawiera nadszarpnięte walką mundury dla najsłynniejszych jednostek spotykanych na włoskim froncie: włoskiej brygady z Sardynii, bersalierów i austro-węgierskich honwedów. Ponadto zawiera pięć par wąsów i cztery ozdoby twarzy, a także po jednej twarzy dla każdej frakcji.
Pakiet „Jednostki alpejskie” zawiera mundury i sprzęt wykorzystywane przez żołnierzy w trakcie zimy, a także kilka szorstkich bród! Włoskie jednostki mogą skorzystać z białego kamuflażu, a żołnierze Austro-Węgier dopiąć swoje ciężkie płaszcze na ostatni guzik. Zestaw dopełnia pięć par wąsów i bród oraz trzy ozdoby twarzy i po jednej twarzy dla każdej frakcji.