Isonzo - İlk Dalga Sürümü
Isonzo İlk Dalga Sürümü, çok çeşitli görsel özelleştirme seçenekleri içerir: Dört DLC'den 140 öğe: "Seçkin Birimler", "Kıdemli Asker Birimleri", "Yedek Birimler" ve "Alp Birimleri". Aralarından seçim yapabileceğin düzinelerce üniforma, aksesuar ve bıyık ile savaş alanında dikkatleri üzerine çekebilirsin.
"Seçkin Birimler" paketinde, çoğu göz alıcı özelleştirilmiş sırt çantalarıyla birlikte gelen İtalyan Cephesinde görülen tarihi birimlerin bazıları bulunuyor! Bersaglieri bisikletçilerinden göz korkutan Avusturya-Macaristanlı "Bosnalılar"a kadar ve daha fazlası mevcuttur. Ayrıca beş bıyık ve üç yüz öğesi vardır.