Ultimate Edition
Isonzo Nihai Sürüm, oyunun sunduğu tüm görsel özelleştirme seçeneklerini içerir: 10 DLC’den yüzlerce öğe. Üstelik ekstra içerikler arasında müzikler, oyun çizimleri ve Film Anıları modu da yer alıyor!
"Kıdemli Asker Birimleri" paketi, her sınıf için kurşun izleri olan üniformalar içerir. İtalyanlar, sert Sardinyalı "Sassari" üniformaları alırken Avusturya-Macaristanlılar, Sturmtruppe Hauptmann dâhil olmak üzere kıdemli siper savaşçılarının yanı sıra Macaristan Ordusu üniforması alır. Bu paket, beş ikonik bıyık ve dört yüz öğesi ile gelir.
"Yedek Birimler" paketi, her sınıf için arka hat üniformaları içerir. İtalyan üniformaları, kötü şöhretli "Carabinieri Reali" polis birimlerini ve onların eski şapkalarını içerirken Avusturya-Macaristanlılar, kıymetli "Standschützen"i alıyor. Paket, dört şık bıyık ve dört yüz öğesi ile gelir.
"Seçkin Birimler" paketi, her sınıf için yeni tarihî üniformalar içerir. İtalyan üniformaları, Bersaglieri Bisikletçileri ve Arditi birliklerini içerirken Avusturya-Macaristan üniformaları, korkulan Bosnalı birlikleri içerir. Ayrıca paket, beş ikonik bıyık ve üç yüz öğesi içerir.
Royal Units' paketi Württemberg’li ve Bavyera’lı birimleri tarafından kullanılan bir dizi üniforma içerir. 5 adet bıyık ve 3 adet yüz itemi ile birlikte gelir!