Isonzo
Zaciekła walka w Alpach w tej autentycznej strzelance pierwszoosobowej wystawi twoje taktyczne umiejętności na próbę. Walcz pomiędzy malowniczymi szczytami, urwistymi dolinami i idyllicznymi miasteczkami północnych Włoch. Wielka Wojna na włoskim froncie ożywa i toczy się na ni...
Weź udział w historycznych ofensywach – od szóstej bitwy nad Isonzo po bitwę pod Asiago. Przebieg gry odzwierciedla przebieg prawdziwych bitew. Wraz z postępującym atakiem warunki walki zmieniają się w ramach tej samej ofensywy: od fortec na wzgórzach po górskie okopy i zaciekłe starcia w terenie zabudowanym. Wszystko, włączając w to dźwięki i mundury, a także domy, zagrody i okopy, w których będziesz toczyć walkę, zostało pieczołowicie odtworzone w oparciu o badanie materiałów historycznych i wyprawy terenowe.
Tryb ofensywy
Nowy tryb ofensywy umieszcza cię pośrodku kluczowych historycznych ofensyw na froncie włoskim. Prowadź natarcie przez przepiękne włoskie krajobrazy i wybierz drogę do zwycięstwa – wycinaj przejścia przez drut kolczasty, oskrzydlaj wrogów, używając górskich ścieżek lub użyj moździerza do wybuchowego oczyszczenia terenu. Wpłyń na dynamiczne pole walki, korzystając z worków z piaskiem i drutu, rozmieszczając skrzynie z amunicją, peryskopy okopowe, tarcze snajperskie i nie tylko.
Wezwij wsparcie za pomocą wyjątkowego i bazującego na historii systemu flar: pistolety z flarami pozwalają oznaczać cele dla artylerii i przelatujących dwupłatowców, a różne kolory flar pozwalają prowadzić oddział. Kiedy wielki kaliber zmiękczy już linie wroga, dopełnij dzieła, walcząc w zwarciu sztyletem Arditi lub czekanem. Skorzystaj z ciężkich karabinów maszynowych, moździerzy lub artylerii górskiej, by udzielić wsparcia ogniowego twoim siłom.
Najlepsi żołnierze w Isonzo to nie tylko ci, którzy celnie strzelają. Mistrzowskie opanowanie terenu ma kluczowe znaczenie – góra może być twoim sojusznikiem lub wrogiem. Naucz się poruszania z zachowaniem osłony, by zaskoczyć wrogów lub wesprzeć sojuszników.
Tryb historycznej ofensywy oparty na prawdziwych bitwach i skupiający się na nietypowych wyzwaniach związanych z walką w Alpach. Walcz za pomocą ponad 30 broni z I WŚ, korzystaj z ataków trującego gazu i ciężkiego ostrzału artyleryjskiego.