It follows you
It Follows You - This is a traditional indie horror game. You are trapped in a dark and frightening house that must be explored to find your way out. Perhaps it seems an easy task, but only until you meet the owner of this place. You have no weapons, here you are absolutely helpless. To be saved, you just need to run and hide. Never relax, because it follows you.