It Reaches
In our Discord Community we discuss problems or the future of our videogames. You can be part of the community and bring valuable thoughts into our development processes!No matter how fast you run, no matter where you hide... it reaches!
What should have been a routine police operation quickly escalates into a nightmare for officer Jason Thompson.
Experience It Reaches, a harrowing first-person horror game captured through the gritty lens of a police body cam. Trapped within the decaying walls of an abandoned hospital and its claustrophobic underground facilities, you are not alone. Something is hunting you - an entity that knows no exhaustion and feels no mercy. Stay alert as you uncover the dark mystery behind the horror that follows you, for it never stops… it reaches!
Experience the terror first-hand with a Hyper-Immersive Body Cam POV that captures every flinch, breath, and shadow.
Find your way out. Examine your surroundings, search for clues and piece together the horrific truth hidden within the murky hallways of a forgotten complex.
Your enemy is everywhere. Lurking around every corner, lingering in the shadows, or even hiding within the walls themselves.
Navigate lethal traps and environmental puzzles that demand precision and awareness, where every step carries risk and one wrong move could be your last.
One mistake could be the end. Stay unseen to overcome the overwhelming enemy hunting you. In the facility’s suffocating silence, your own body becomes your greatest liability.
You must manually hold your breath as the entity passes, but hold it too long and you’ll run out of air, forcing out a desperate gasp that gives you away.
Resources are limited, pushing you to think carefully about every item you carry, stretch your supplies, or stand your ground when there’s no way out.
When confrontation is unavoidable, use your weapons and surroundings to survive. It’s a relentless fight for survival against grotesque creatures where accuracy and quick decisions determine whether you live or die.