The Jackbox Party Pack 3
The threequel to the party game phenomenon features FIVE new sense-shattering games!
1) The say-anything sequel Quiplash 2 (3-8 players). Play all new questions or make your own!
2) The deadly quiz show Trivia Murder Party (1-8 players). Match wits with a trivia-obsessed killer.
3) The surprising survey game Guesspionage (2-8 players). Guess the results to silly survey questions.
4) The t-shirt slugfest Tee K.O. (3-8 players). Battle your custom t-shirts to the death!
5) The sneaky trickster game Fakin’ It (3-6 players). One of your friends has something to hide.
Plus tons of NEW features just for streamers! It’s a digital box full of actual fun!
NOTE: This game is local multiplayer, but can be enjoyed over streams with remote players.