The Jackbox Party Starter
Your next game night is all planned out with The Jackbox Party Starter! Featuring new updates to Quiplash 3, Trivia Murder Party 2 and Tee K.O.! Leave the life of the party to us at your next event with The Jackbox Party Starter!
Players enter a head-to-head battle of wits by answering a comedic prompt and letting the other players (and the audience) decide which they like best!
Welcome to mysterious T-Shirt Island, where the most hardened warriors in the world join you to compete in an ancient and deadly fighting tournament–only you won’t be fighting with fists. Instead, you’ll engage each other in a battle of… t-shirts.
The game show-loving serial killer from Trivia Murder Party is back with more trivia and dastardly new mini-games. Can you and your friends survive a night in the Murder Hotel? Who will win? Whom will you betray? When was the last time anyone cleaned these rooms?