The Jackbox Party Starter
The Jackbox Party Starter ile bir sonraki oyun gecesi için planlar hazır! Quiplash 3, Trivia Murder Party 2 ve Tee K.O. için yeni güncellemeler içerir! The Jackbox Party Starter ile bir sonraki etkinliğin için partinin eğlence planlamasını bize bırak!
Oyuncular komik soruları cevaplayarak ve diğer oyuncuların (ve izleyicilerin) hangi cevabı daha çok sevdiklerini söylemelerini sağlayarak kafa kafaya bir mizah yarışına giriyorlar!
Dünyanın en sert savaşçılarının antik ve ölümcül bir dövüş turnuvasında sana katıldığı gizemli T-Shirt Island'a hoş geldin–tek fark bu turnuvada yumruklarınla dövüşmeyeceksin. Bunun yerine diğerleriyle dövüşürken... tişörtleri kullanacaksın.
Trivia Murder Party'den oyun gösterisi sever seri katil daha fazla genel kültür sorusu ve alçak yeni mini oyunlarla geri döndü. Sen ve arkadaşların Murder Hotel'de geçen bir geceden sağ olarak kurtulabilecek misiniz? Kim kazanacak? Kime ihanet edeceksin? Bu odalar en son ne zaman temizlendi?