Competitive Players
Discover Japan’s legendary car culture in JDM: Japanese Drift Master! Take on challenging roads with refined simcade physics, immerse in the story through manga pages, and explore an open world inspired by real-life areas. Every turn invites you to master the art of drift.
JDM: Japanese Drift Master combines realistic, carefully-tuned physics in a simcade experience that’s as smooth on a controller as it is with sim racing hardware. Tackle hundreds of kilometers of open-world roads and uncover story-driven events and quests along the way. Hone your drifting skills, perfect grip races, take on challenges, and feel the thrill of authentic Japanese street racing.
Experience the automotive culture of Japan and discover the roads where drifting was born.
Immerse yourself in the atmosphere of Japan with the fictional prefecture of Guntama, inspired by the region of Honshu. With over 250 km of visually stunning main roads, you’ll explore diverse landscapes featuring traffic, dynamic weather, and day-night cycle systems. Challenge your skills on winding mountain passes or drift through the city's bustling streets.
The world of JDM would not be complete without a paint shop, where you can personalize your car in a truly Japanese style. Head to the tuner shop to unlock the full potential of the cars you've acquired from the dealership. Choose from licensed vehicles, including iconic brands like Mazda, Nissan, and Subaru.
Step into the shoes of a foreigner determined to make his mark on the Japanese drifting scene. Compete in 40+ narrative-driven events and additional sidequests against the top drifters in the area. Experience this journey through hand-drawn manga pages, which add a unique and artistic touch to the game.
Experience authentic car sounds, captured through original recordings and brought to life with attention to detail, making you feel like you're truly behind the wheel. Cruise along picturesque roads while tuning in to genre-themed radio stations, and choose the perfect soundtrack for your drive.