Japanese Drift Master
JDM: Japanese Drift Master, gerçekçi, dikkatlice ayarlanmış fiziği, bir kontrol cihazında olduğu kadar sim yarış donanımıyla da akıcı bir simcade deneyiminde bir araya getiriyor. Yüzlerce kilometrelik açık dünya yollarını ele alın ve yol boyunca hikaye odaklı olayları ve görevleri keşfedin. Drift becerilerinizi geliştirin, mükemmel tutuşlu yarışlar yapın, zorlukların üstesinden gelin ve otantik Japon sokak yarışlarının heyecanını hissedin.
Honshu bölgesinden esinlenen kurgusal Guntama prefektörlüğüyle Japonya atmosferine dalın. 250 km'den fazla görsel olarak çarpıcı ana yollarla, trafik, dinamik hava ve gece-gündüz bisiklet sistemleri içeren çeşitli manzaraları keşfedeceksiniz. Kıvrımlı dağ geçitlerinde becerilerinizi test edin veya şehrin hareketli sokaklarında drift yapın.
JDM dünyası, aracınızı gerçek bir Japon stilinde kişiselleştirebileceğiniz bir boya atölyesi olmadan tamamlanmış sayılmaz. Bayiden edindiğiniz araçların tüm potansiyelini ortaya çıkarmak için modifiye atölyesine gidin. Mazda, Nissan ve Subaru gibi ikonik markalar da dahil olmak üzere lisanslı araçlar arasından seçim yapın.
Japon drift sahnesinde iz bırakmaya kararlı bir yabancının yerine geçin. Bölgedeki en iyi driftçilere karşı 40'tan fazla hikaye odaklı etkinlikte ve ek yan görevlerde yarışın. Bu yolculuğu, oyuna benzersiz ve sanatsal bir dokunuş katan elle çizilmiş manga sayfaları aracılığıyla deneyimleyin.