Meet JDM: Rise of the Scorpion, one and only introduction to the world of the upcoming racing game JDM: Japanese Drift Master. This free prologue will be available in the summer 2024!
Discover the beginning of the story of the titular "Scorpion" through a story guided by manga panels. Take on the role of Hatori ‘Scorpion’ Hasashi - an offspring of a traditional Japanese family who became one of the best racers in the area. Strict parents and high school expectations couldn’t stop him from becoming a part of the drifting revolution!
Kilometers of roads and new locations will let you test your skills as a driver. See how the environment changes with traffic, day and night cycles, and dynamic weather system. Race like there is no tomorrow on challenging roads and drive through the vibrant landscapes of the Japanese countryside.
Find out how Hatori established his position and get behind the wheel of his car. In JDM: Rise of the Scorpion you will drive a unique vehicle, fast like a scorpion’s attack. Feel the adrenaline rising, and drift your way to the top.
Every event in JDM: Rise of the Scorpion is a new story, exciting challenges, and another chance to show off your skills. Stand up to compete with the best and show that the way to become a legend leads through determination, passion, and relentless drifting.