Yaklaşan yarış oyunu JDM: Japanese Drift Master'ın dünyasına ilk ve tek giriş olan JDM: Rise of the Scorpion ile tanışın. Bu ücretsiz önsöz 2024 yazında satışa sunulacak!
Manga panelleri tarafından yönlendirilen bir hikaye aracılığıyla "Akrep" unvanının hikayesinin başlangıcını keşfedin. Geleneksel bir Japon ailesinin çocuğu olan ve bölgedeki en iyi yarışçılardan biri haline gelen Hatori 'Scorpion' Hasashi'nin rolünü üstlenin. Katı ebeveynler ve lise beklentileri onun drift devriminin bir parçası olmasını engelleyemedi!
Kilometrelerce yol ve yeni konumlar bir sürücü olarak becerilerinizi test etmenizi sağlayacak. Trafik, gece ve gündüz döngüleri ve dinamik hava sistemiyle çevrenin nasıl değiştiğini görün. Zorlu yollarda yarın yokmuş gibi yarışın ve Japon kırsalının canlı manzaralarında sürüş yapın.
Hatori'nin konumunu nasıl oluşturduğunu öğrenin ve arabasının direksiyonuna geçin. JDM: Rise of the Scorpion'da bir akrebin saldırısı gibi hızlı, benzersiz bir araç kullanacaksınız. Adrenalinin yükseldiğini hissedin ve zirveye giden yolda drift yapın.
JDM: Rise of the Scorpion'daki her etkinlik yeni bir hikaye, heyecan verici mücadeleler ve yeteneklerinizi göstermek için yeni bir şans. En iyilerle yarışmak için ayağa kalkın ve bir efsane olmanın yolunun kararlılık, tutku ve durmaksızın drift yapmaktan geçtiğini gösterin.