Jill of the Jungle: The Complete Trilogy
She's beautiful. She's brave. She knows her way around a jungle. She is fighting the most difficult battle of her life. Fortunately, she can run, jump, and skillfully use her knife and spinning blade. Do you have the courage to help her?
Fortunately, Jill is a tough lady. She can run, jump, and skillfully use her knife and spinning blade. Want to really trick Jill’s opponents? Find the magical icons, and Jill will transform into a flaming bird, a leaping frog, or even better, a fish who can shoot bullets! Even though Jill is prepared for the dangers of the jungle, helping her complete her mission will not be easy. Do you have the courage to help her?