Jill of the Jungle: The Complete Trilogy
Neyse ki Jill dayanıklı bir hanımefendi. Jill koşabilir, zıplayabilir ve bıçağı ile dönen bıçağını beceriyle kullanabilir. Jill'in rakiplerini şaşırtmak istiyor musun? Büyülü ikonları bulduğun zaman Jill yanan bir kuşa, zıplayan bir kurbağaya ya da daha güzeli kurşun atabilen bir balığa dönüşecek! Her ne kadar Jill ormanın tehlikelerine karşı hazır olsa da ona görevini tamamlaması için yardımcı olmak kolay olmayacak. Ona yardım edecek cesaretin var mı?