Journey
Explore the ancient, mysterious world of Journey as you soar above ruins and glide across sands to discover its secrets. Play alone or in the company of a fellow traveler and explore its vast world together.
Featuring stunning visuals and a Grammy-nominated musical score, Journey delivers a breathtaking experience like no other.
Journey has only improved with time, earning its status as one of the best games ever created.