Journey Into Darkness
We are a small independent game company consisting of three people and currently do not have our own servers.
The game supports online mode for 1 to 4 players, so you can invite your friends to experience the world together.
Some friends, perhaps, will give you the last battery and give you the chance to escape.
Some friends, may be in the zombie attack, fly away, he just need to run faster than you.
"Journey Into Darkness" is a horror escape game that puts you in a post-apocalyptic world full of danger and fear.You'll traverse zombie-infested city streets, abandoned factories and dark forests in search of survival essentials to ensure you survive and escape!
The flashlight in your hand is the last line of defense against the zombies, like a lifeline. Use the light of the flashlight to slow down the zombie's pursuit, to escape when a moment of respite.
Fortunately, if you are attacked by a zombie, you will not be transformed into a zombie of the same kind, and you can find a medical kit to make up for lost health.