Journey Into Darkness
Jesteśmy małą i niezależną firmą zajmującą się grami, a nasz zespół składa się z trzech osób. Obecnie nie posiadamy własnych serwerów.
Gra oferuje międzyplatformowy tryb wieloosobowy za pośrednictwem usługi Epic. Aby uzyskać dostęp do trybu online, należy zalogować się na swoje konto Epic.
Gra oferuje tryb online dla 1–4 graczy, więc możesz zaprosić znajomych i wspólnie odkrywać świat.
Niektórzy znajomi mogą wdać się w walkę z zombie i uciec. Wystarczy, że będą biec szybciej od Ciebie.
„Journey Into Darkness” to gra w klimacie horroru, której akcja toczy się w postapokaliptycznym świecie pełnym niebezpieczeństw i strachu. Będziesz przemierzać miejskie ulice wypełnione zombie, opuszczone fabryki i mroczne lasy w poszukiwaniu niezbędnych przedmiotów do przetrwania, które pozwolą Ci przeżyć i dadzą szansę na ucieczkę!