Journey Into Darkness
Üç kişiden oluşan küçük, bağımsız bir oyun şirketiyiz ve şu anda kendi sunucularımıza sahip değiliz.
Oyun 1 ila 4 oyunculu çevrimiçi modu desteklemektedir, böylece arkadaşlarını davet ederek oyunun dünyasını onlarla birlikte deneyimlebilirsin.
Belki de bazı arkadaşların ellerindeki son pili vererek sana kaçma fırsatı sunabilir.
Bazı arkadaşların ise zombiler saldırdığında topuklamayı tercih eder, ne de olsa tek yapmaları gereken senden daha hızlı koşmak.
"Journey Into Darkness", tehlike ve korku dolu kıyamet sonrası bir dünyaya adım atacağın bir korku ve kaçış oyunudur. Hayatta kalmak ve kaçmak için ihtiyacın olan temel eşyaları ararken zombi istilasına uğramış bir şehrin sokaklarında, terk edilmiş fabrikalarda ve karanlık ormanlarda fink atacaksın!