Journey to the Savage Planet
WELCOME TO THE PIONEER PROGRAM! As the newest recruit of Kindred Aerospace - The 4th best interstellar space exploration company - Your job is to determine if the planet ARY-26 planet is fit for humans. You may be short on equipment and experience, but you'll figure it out!
WELCOME TO THE PIONEER PROGRAM! As the newest recruit of Kindred Aerospace - The 4th best interstellar space exploration company - Your job is to determine if the planet ARY-26 planet is fit for humans. You may be short on equipment and experience, but good luck!