Junkster
Junkster is a 3D action platformer with an awesome building mechanic. Plucky construction bot, UM-13 (Um for short), has crash-landed on a dangerous junkyard planet. Armed only with his trusty wrench, Um must repair his ship and recover his lost cargo of precious human artifacts.
Junkster is an all-new 3D action platforming adventure with a unique building mechanic.
When an intergalactic cargo ship crash-lands on a dangerous junkyard planet, it is up to a scrappy, little construction bot named UM-13, or UM for short, to save the day!
Armed only with his trusty robo-wrench, UM must transform the galaxy’s useless garbage into slightly more functional garbage as he searches for the parts to repair his ship and recovers his lost cargo of precious human artifacts.
With a visual style that captures the retro vibe of 80's era American comicbooks, each action-packed issue sees Um go toe-to-robot-toe with hungry trash mutants and renegade bots.
And as a special bonus, each exciting issue comes complete with a Junkster toy to add to your collection.