Jurassic World Evolution
Muertes takımadalarının efsanevi adalarındaki operasyonda sorumluluğu üstlen ve dinozorların mucizesini, görkemini ve tehlikesini canlandır. Hayatın bir şekilde yolunu bulduğu belirsiz bir dünyada Bilim, Eğlence ya da Güvenlik çıkarlarına göre inşa et.
Büyük resmi kontrol etmek için derin yönetim araçlarını kullan ya da karada veya havada mücadelelerle yüzleşmek için işe doğrudan kendin el at. Seriden ve parmaklarının ucundaki onlarca yıllık Jurassic hikâyesinden ikonik karakterleri içeren yepyeni bir anlatımda adalarını genişlet ve kendi yolculuğunu belirle.