Just a Stupid Room
30 standalone rooms, each with its own logic, its own mechanics, and an uncanny knack for making you doubt the obvious.
No hand-holding: just you, your eyes… and the regret of not looking a little closer at the wall right in front of you.
No inventory, no instructions to read: Just a Stupid Room is built around observation, logic, and experimentation.
No genre expertise required — just a willingness to feel a little dumb from time to time.
If you enjoy puzzle games that mix logic, experimentation, and absurdist humor, you're in the right place.