Just a Stupid Room
Udforsk 30 rum fyldt med originale gåder i dette first-person puzzlespil. Observer, eksperimenter og tvivl på det indlysende. Døren åbner ikke sig selv.
> Hvis du kan lide puslespil, der blander logik, eksperimenter og absurd humor, er du det rette sted.