Just a Stupid Room
30 bilik berasingan, masing-masing dengan logiknya sendiri, mekanismenya sendiri, dan kebolehan unik untuk membuatkan kamu meragui yang jelas.
Tiada bantuan: hanya kamu, mata kamu… dan penyesalan kerana tidak melihat dengan lebih teliti dinding yang betul-betul di hadapan kamu.
Tiada kepakaran genre diperlukan — cuma kesediaan untuk berasa sedikit bodoh dari semasa ke semasa.
> Jika kamu menyukai permainan teka-teki yang menggabungkan logik, eksperimen dan humor absurd, kamu berada di tempat yang betul.