Just a Stupid Room
30 niezależnych pokoi, każdy z własną logiką, własnymi mechanikami i niesamowitą zdolnością do wzbudzania wątpliwości co do oczywistości.
Żadnej pomocy: tylko ty, twoje oczy… i żal, że nie przyjrzałeś się nieco dokładniej ścianie tuż przed tobą.
Brak ekwipunku, brak instrukcji do czytania: Just a Stupid Room opiera się na obserwacji, logice i eksperymentowaniu.
Nie wymaga doświadczenia w gatunku — wystarczy chęć poczucia się czasem odrobinę głupio.
> Jeśli lubisz gry logiczne łączące logikę, eksperymentowanie i absurdalny humor, trafiłeś we właściwe miejsce.