Just a Stupid Room
30 bağımsız oda, her biri kendi mantığına, kendi mekaniklerine ve seni bariz olandan şüpheye düşürme konusunda tuhaf bir yeteneğe sahip.
Elini tutan olmayacak: sadece sen, gözlerin… ve tam önündeki duvara biraz daha yakından bakmamış olmanın pişmanlığı.
Envanter yok, okunacak talimat yok: Just a Stupid Room, gözlem, mantık ve deneye dayanır.
Türe dair uzmanlık gerekmez — sadece ara sıra kendini biraz aptal hissetmeye istekli olmak yeterli.
> Mantık, deney ve absürt mizahı harmanlayan bulmaca oyunlarını seviyorsan, doğru yerdesin.