Just Die Already
Give the boomers what they deserve by having them fight for their lives! Compete against your other old friends with this new free Player Versus Player update.
Play in 4 new arenas, customize your game modes and start ripping each other’s limbs off.
Brace yourself up to your nipples in your old man pants, this Old Vs Old mayhem competition is ON!
Just Die Already is an old people mayhem sandbox game created by the designers of Goat Simulator.
You are an old retired person in a near future where people aren’t having any children. There isn’t anyone to pay for pensions due to those ungrateful millennials who prefer playing video games instead of doing actual work. With no one to cover your living costs, you - just like all other old people in this world - have no other choice but to survive on your own.
To make things worse, you’ve just been kicked out of your retirement home, and your only option now is to perform dangerous challenges and explore the world for retirement tickets to qualify for free retirement care.
You get to be an old person. Angry, fragile, poor and hating the world: the dream you didn’t know you had until now. Finally, you have found something in common with your grandparents.
Discover the joys of being old and made of glass, anything can break you and you can break your everything.
Complete dangerous challenges that you will never ever try at home and answer existential questions like: can you launch yourself from a catapult and land on someone? Or, can you survive losing your head, grabbing it and whacking someone with it?
Play alone, or with up to 4 players in online multiplayer. Complete challenges together, or just cause mayhem and rip your friends’ limbs off!