JYDGE
Build your JYDGE. Enter Edenbyrg. Get out alive. JYDGE is a lawful but awful roguehate top-down shooter where you get to build your own cybernetic JYDGE and eradicate crime in the never-sleeping megacity of Edenbyrg.
Create your own play-style by augmenting your JYDGE, modifying your Gavel rifle, and choosing fearless companions to suit the tasks at hand.
Choose your cybernetics, items, weapon mods, and companions from over a BILLION different configurations.
Deal ruthless Jystice with lead, rockets, lasers, electricity, and other deadly tools of the law.