Kainga: Seeds of Civilization
Kainga: Seeds of Civilization to strategiczna gra, która czerpie inspirację z gatunku roguelite, skupiająca się na budowaniu i rozwijaniu wiosek. Wciel się w Myśliciela, przywódcę wioski, który musi eksplorować świat w poszukiwaniu źródeł inspiracji do odkrywania nowych technologii, niezbędnych dla rozwoju Twojego miasta. Wybór odpowiednich technologii, dostosowanych do potrzeb miasta, otaczającego środowiska i Twojego stylu gry, stanowi klucz do osiągnięcia sukcesu.
Jako Myśliciel musisz wykorzystać swoją wiedzę o Kainga, by prowadzić swoje plemię ku zwycięstwu. Ucz się na własnych błędach, dostosowuj swoją strategię do otoczenia i rozwijaj wioskę, jednocześnie chroniąc Myśliciela za wszelką cenę. Każdy Myśliciel posiada swoje unikalne atuty i ograniczenia, co wpływa na sposób, w jaki grasz.
W różnorodnych biomach Kainga spotkasz różne stworzenia, często ukryte w morzach lub głęboko pod ziemią. Naucz się współistnieć z nimi, oswój je i włącz do swojej gospodarki lub wykorzystaj ich potencjał w walce z rywalami.
Odkryj bogactwa 8 unikalnych biomów Kaingi, z każdym posiadającym swoje charakterystyczne środowisko i wyzwania. Poprowadź swoje plemię przez jałowe pustynie, tropikalne archipelagi, mroźne wzgórza czy bujne dżungle!