Kakele Online - MMORPG
“This is honestly very underrated game ngl, dude this even has a voiceline and this is the very first game i saw to have voiceline with low downloads, and the story, a masterpiece... This deserves 5 stars from me And also, i didn't get bored because of the story, and quest like any other mmorpg, the only thing that gets me bored is the long distance 💀 to walk to, good thing there's a skill that maximizes your speed”
✔︎ Regular updates! The game is in active development with new updates every month or two!
✔︎ Play with 5 different vocations! Each vocation with unique attributes, weapons and spells!
✔︎ Over 20 challenging bosses to defeat and over 100 different monsters to battle against!
✔︎ Over 30 different outfits, 1000+ different equipment, potions and other items to collect!
In Kakele, you join players from all over the world to fight monsters, explore mysterious caves, complete tasks and quests, collect items and much more! Come and join our growing community for the many adventures in this indie RPG game!