Kakele Online - MMORPG
„To naprawdę bardzo niedoceniana gra ngl, koleś, ta ma nawet linię głosową i jest to pierwsza gra, którą widziałem, która ma linię głosową z niskimi pobraniami, a historia, arcydzieło… Zasługuje na 5 gwiazdek ode mnie A także, ja nie znudziła mi się fabuła, a quest jak każda inna gra mmorpg, jedyne co mnie nudzi to duża odległość 💀 do pokonania, dobrze że jest umiejętność maksymalizująca prędkość”
✔︎ Regularne aktualizacje! Gra jest w fazie rozwoju, a nowe aktualizacje pojawiają się co miesiąc lub dwa!
✔︎ Dostępne otwarte tryby PvP i opcjonalne tryby PvP. Dostępne są gildie i systemy wojny PvP!
✔︎ Ponad 20 wymagających bossów do pokonania i ponad 100 różnych potworów do walki!
✔︎ Ponad 30 różnych strojów, ponad 1000 różnych urządzeń, mikstur i innych przedmiotów do zebrania!
W Kakele dołączasz do graczy z całego świata, aby walczyć z potworami, odkrywać tajemnicze jaskinie, wykonywać zadania i zadania, zbierać przedmioty i wiele więcej! Dołącz do naszej rosnącej społeczności i przeżyj wiele przygód w tej niezależnej grze RPG!